Nanooks

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Jessica - 31 januari 2011 11:13

Jennifer gillar att ta tupplurer i soffan när hon är sjuk.

 

Här sitter jag och barnen och snörvlar och hostar ikapp.

Jag började känna av lite igår redan och nu hörs det även på rösten som blivit lite hes. Jacob blev sjuk redan igår natt då han hade närmre 40grader, hela dagen blev det alvedon för hans del och idag verkar hans feber tur nog ha gått ner rätt mycket.


Jennifer härjar på som vanligt, men till och från ser hon lite hängig ut, jag hoppas inte hon får något av oss nu utan att det bara blev den där kräksjukan hon hade i slutet av förra veckan.


Inskolningen på Dagis blev inställd, dem förstod och ville förståss inte gärna ha någon av oss där.

Men jag tror jag ska försöka ta mig till mötet på Arbetsförmedlingen idag i alla fall, eftersom jag varken har feber eller kräks så känns det bara dumt att inte gå dit.

Det blir till att möta Johan, som kommer sluta tidigare, hos hans föräldrar där han får ta hand om barnen medans jag går på mötet.

Typiskt nog har mina skolbetyg inte kommit hit ännu, fastän jag sa att jag behövde dem idag. Men jag får väl lämna in betygen när jag skriver in mig på "riktigt", än så länge är jag fortfarande mamma ledig.


Jag sitter väl mest och längtar efter att få ta promenad ute i solen med barnen och hunden. Varför blir jag eller barnen alltid sjuka när vädret är som bäst?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards