Nanooks

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Jessica - 23 januari 2011 16:45

Hejsan

Tänk att idag är jag så nöjd med min insats och samtidigt så glad över denna underbart vackra vinterdag.


Jag har äntligen tagit itu med min CV, som nu är renskriven. Jag har även kollat jobb på platsbanken (vilket jag iofs. gör varje dag) och kollat igenom vår "Lokaldelen Vallentuna" på eventuella intressanta ställen jag kan söka jobb på.

Jag har antecknat ner och kollat upp ett par företag som jag varit intresserad ac och några har blivit mer intressanta och några har stykits från listan helt.

Jösses vad det kryper i kroppen på mig av iver att få komma ut på arbetsmarknaden, jag VILL verkligen ha ett jobb!

 

Jag har även gått en härlig promenad med hundarna i rask takt ner till vår sjö där hundarna fick springa fritt och busa. Innan jag gick ut med hundarna la jag en deg på jäsning framför spisen hemma, som nu äntligen blivit klart.

Jag gav mig på ett nyttigare bröd den här gången, och det ligger två fina Ekologiska Trekornsbröd på spisen nu.


Johan har lagt in ren tvätt och hängt upp maskinen med tvätt jag satte på imorse och förståss att ta hand om våra vildbattingar som härjar här hemma. Och disken var omhändertagen i förmiddags med det blev försåss mera att diska nu när jag har bakat. Det e så träligt att diska, så den får nog vara tills imorgon.


Ikväll serveras det Gös med kokt potatis och dillsås. *M U M S !*

Fisken är inte från en butik och egenfångad av min svärfar, det går inte av för hackor det inte!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards