Nanooks

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Jessica - 28 januari 2011 18:34

Är när jag får en stund för mig själv att läsa en bok, dricka en kopp kaffe och kika runt på olika bloggar och om det hinns med kankse blogga lite själv.

 

Och tänk vad jag njuter av mina fynd som är lite här och där i vårat hus, för bara några dagar sedan hittade jag ett gammalt fynd i vår bod, denna togs förståss in och sitter nu vid matbordet som den ska göra.

Den här fina gamla tavlan som skulle slängas, men som tur nog hittade hem till mig.

Av Jessica - 28 januari 2011 18:16

Jacob står och tittar upp på mig när jag lagar middag.


Ja, vad finns att säga som inte rubriken säger?
Jennifer fick magsjukan som gick på Dagiset
trotts allt, och jag slutade sova någonstans runt 03:00 inatt och hade sen jouren med en dotter som kräktes var 20-30minut.
Tillslut tror jag magen var tom för då somnade hon ett par timmar och vi kan ju lungt säga att jag behövde dem timmarna själv, för jag var helt slut.


Nu hoppas vi att det inte sprids vidare inom husets fyra väggar och då hon inte kräkts sen i förmiddags hoppas vi att det slutar här och nu. *håller tummarna*


Jag vaknade till liv någon gång här sent i eftermiddags när båda barnen vilade och jag satte mig med en bok och en kopp kaffe.. yttligare en kopp senare så kom lite energi tillbaka och nu tvättas det för fullt här hemma efter nattens eskapader.


En positiv sak i det hela är middagen som jag lagar idag, vilket är en Italiensk Biffgryta. Recept och utlåtande från oss kommer i helgen.

 

och förtåss Jacobs senaste påhitt, en plastburk på huvudet för det blir ju så roliga ljud när man "hummar" och "Oooar" i den. ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards