Nanooks

Direktlänk till inlägg 13 mars 2017

En härlig utflykt under sportlovet

Av Jessica - 13 mars 2017 17:34

En dag med bästa vännen och våra familjer. 
 

 
Under Sportlovet gjorde vi en rejäl utflykt hela familjen, maken tog ledigt och sen packade vi in oss i bilen och for till andra sidan stan och hälsade påmin bästa vän och hela hennes underbara familj. <3

  

Jennifer mådde inte så bra (det var första gången vi åkte hemifrån för att umgås med andra på flera veckor), men en lite trög start och några mindre fallgropar senare så hade hon hur kul som helst och det var underbart att se henne så glad och busig igen.

Vi tog en promenad till Tyresta By och grillade lite korv och tittade på alla djuren innan vi skyndade oss hem till värmen igen, för usch vad det blåste snålt ute. Brrr
 

Barnen lekte en lång stund och sen till middag gick vi till en resturang och åt finmat allihopa, vi fick höra finsång av lilla Eddie som sjöng så "Ja må du leva" så sött när servitrisen tände ljuset på bordet. <3

Efter en underbar måltid fick vi kramas och vänka hejdå, men tur nog hade jag och Anna redan planerat in nästa playdejt för oss två och om jag blir frisk från förkylningen jag fått så ska vi ses redan nu i helgen. *längtar*
  

Sötaste mulen <3

  

Här fick jag ett foto på keligaste fåret som viftade på svansen när vi klappade och kliade.
Om jag någonsin flyttar till en gård måste jag bara ha några får! <3 <3 <3

    

Barnen fick en varsin klubba, som visade sig vara färgglad då tungorna blev så här. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards