Nanooks

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Jessica - 11 januari 2011 13:58

Ja, något sånt är detväl man brukar säga?

Men här är det inte katter och möss utan som så att Jennifer är på Dagis och pappa på jobbet så jag och Jacob har tagit oss lite tid att bara busa och mysa tillsammans.


Visserligen har jag varit bra seg hela dagen, men nu så kurerar jag mig med ett par koppar kaffe, jag får hoppas att det hjälper på ett bra vis och att jag inte blir superstressad. Skälet att jag är trött är att barnen var verkligen oroliga inatt, jag sov nog inte ens två timmar i sträck, utan fick ge nappar, välling, ny  blöja och även trösta vår dotter som lider av mardrömmar.


Men nu är en glad dotter på dagis, jag fick bara en kort vink till hejdå innan hon letade reda på en vagn att bädda och dra runt. Det känns lite i hjärtat när hon inte saknar mig mer än så men samtidigt är jag så glad och stolt att hon trivs så pass bra på dagis. *kluven mamma*


Väl hemma så vart det frukost och sen lite bus.. Jacob är verkligen en grabb, han älskar sina duplobilar som han jämt kryper omkring med i munnen. Vi busade så mycket att vi låg och kiknade av skratt båda två tillslut. ;)


Lite foton från min dag hittills.

Gullungen själv!


En fundering...

Gillar inte att jag inte har ett bra redigeringsprogram för mina foton, någon som vet om det  finns ett bra att ladda ner gratis?
Vill ju gärna ta bort dem röda ögonen, utan att använda mig av Paint, och gärna kunna redigera annat som sudda ut bakgrunden, göra svart/vita bilder m.m

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards