Nanooks

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jessica - 8 oktober 2012 06:37

Hejsan!


Elvira
 

 
Här var det länge sedan jag tog mig tid att skriva något, livet har varit lite upp och ner här hemma men jag ska försöka bättra mig nu när vardagen börjar återställas till det normala igen.
 
Hösten har fortsatt i samma spår som innan, efter ett par veckor hemma med hemsk kramp i magen var och varannan dag blev det ännu en tur in på akuten där jag blev inlagd ett par dagar till för utredning.
Det enda dom kunde gissa sig till var att jag har fått något fel på min galla, det är där min kramp sitter men vad som är fel hittade dom inte trotts flera utredningar. Men det jag  nu vet är att citodonet som jag åt efter min operation gjorde mina gallbesvär mycket värre, då den medicinen får gallan att "dra ihop sig", troligen låg den  bakom dom flesta avmina hemska kramper. *suck*

I Onsdags förra veckan gjorde jag en MR av min mage och framför allt gallan och nu väntar jag bara på svar, men sedan jag har undvikit att äta citodon har magkramperna minskat sakteliga och jag har återgått till mitt arbete igen fast med lite förmildande arbetsuppgifter tills vi vet vad som är fel.
 

Men jösses vad Roligt det är att jobba igen! Tänk att jag har hittat det perfekta jobbet, jag älskar verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater två som fyrbenta! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards