Nanooks

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Jessica - 19 januari 2011 10:43

Tänkte bara kika in...

 

Här sladdar jag mig fram i livet!
Sista biten på bår väg är så hal att man sladdar runt som en tok, det är nästan lite som att försöka köra bil i en hockeyring, idag blev det en bredsladd ut på Rialavägen på vägen till Dagis, man ska ha lite spänning i livet eller hur?

Tur nog(!!!) kom ingen bil just då och jag lyckades hålla mig på vägen och lämna Jennifer bara 10min för sent. Fast det var ju förståss inte bilens eller väglagets fel, utan snarare för att Jennifer råkade kliva i hundbajs i hallen just som vi skulle göra oss i ordning. *S U C K*

Det är roligt att ha hund.. det är roligt att ha hund...det är...

Nej, fullt så hemskt är det inte, jag hann inte släppa ut hunden i tid och tydligen var hon väldigt nödig, och Jennifer blev snabbt ren i duchen så vi kunde komma iväg.


Nu så ska jag slänga i mig lite mat och packa skötväskan, har en tid att passa i eftermiddag och ska lämna Prinsen hos sin Farmor och Farfar först.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards