Nanooks

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Jessica - 21 januari 2011 13:01

Det händer inte ofta men ikväll ska jag och Johan gå på "dejt" och se "Love and other drugs" på Kistas biograf. Snälla Mormor och Morfar är barnvakt under tiden.


Jag har egentligen inte alls tid att blogga just nu, men täckte iaf tacka Anna och Michaela för en trevlig dag igår. I helgen ska jag banne mig hinna blogga och berätta vad som hänt under veckan i lugn och ro.

En snabbis kan jag berätta att vår kisse får bo hos sin största beundrare ett par dagar då vi ska vara hundvakt åt mina föräldras vilddjur. Vår kisse är inte rädd för hundar överlag, men pga olyckliga omständigheter är hon livrädd för just min mors hundar.


Här är några foton från gårdagens besök hos Anna och Michaela.

Sötaste Hårdrockaren i stan är utan tvekan Michaela!

Jacob har alltid något i munnen, och jag tror inte det går att stänga av hans "kran" som läcker dräggel hela dagarna långa. Men snälla Anna gav oss 3st nya fina dreggelhaklappar så nu är inte hans kläder blöta konstant iaf.

(Våra gamla haklappar tycks aldrig vara torra när man behöver dem..?!)

Michaela och Jacob leker så bra ihop.

 

Nu ska det sista packas till kvällen åt både mig, barn och kissen.
Ha en underbar Fredags kväll nu allesammans! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards