Nanooks

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Första tanden är äntligen genom!

Av Jessica - 16 november 2009 20:28

Hej


Idag har vi hälsat på Farmor och Farfar.. och handlat lite mat inför veckan som kommer.


Den här veckan är ganska bokad.. imorgon har vi tid till BVC och MVC och Johan ska ta sin spruta mot nya influensan,Torsdag har Johan och jag varit ett par i 3år! , på Fredag ska Johan hjälpa till på sin brorsdotters barnkalas och min brorson Torbjörn fyller 18år, på Lördag ska vi ut med några klubbmedlemmar från Ninjariders på bowling och middag (Jag kommer givetvis inte bowla),Söndag fyller min mormor 77år och vi ska fira Torbjörn.

 

Ja, till den stora nyheten då.. Jennifers första tand har äntligen kommit igenom tandköttet och för första ggn kan man nu känna den hårda tanden. Det konstiga är att det är den senaste, av dem 4st tänder som är på väg, som kikade fram som trängt igenom först! Men den fick antaligen hjälp i Fredags när Jennifer råkade slå i just den tanden i sängkanten så det började blöda. Nu väntar vi ivrigt på  dem övriga 3st tänderna som är på  väg! :)

Snart kommer vi ha ett supersött leende på vår dotter! *stolt mamma*

 

Ja, något mer intressant har nog inte hänt idag heller..  men ska berätta om både Bvc och Mvc besöken imorgon och fösöka fota vår lilla prinsessa så ni får lite bilder här på bloggen! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards