Nanooks

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Jessica - 16 november 2009 20:28

Hej


Idag har vi hälsat på Farmor och Farfar.. och handlat lite mat inför veckan som kommer.


Den här veckan är ganska bokad.. imorgon har vi tid till BVC och MVC och Johan ska ta sin spruta mot nya influensan,Torsdag har Johan och jag varit ett par i 3år! , på Fredag ska Johan hjälpa till på sin brorsdotters barnkalas och min brorson Torbjörn fyller 18år, på Lördag ska vi ut med några klubbmedlemmar från Ninjariders på bowling och middag (Jag kommer givetvis inte bowla),Söndag fyller min mormor 77år och vi ska fira Torbjörn.

 

Ja, till den stora nyheten då.. Jennifers första tand har äntligen kommit igenom tandköttet och för första ggn kan man nu känna den hårda tanden. Det konstiga är att det är den senaste, av dem 4st tänder som är på väg, som kikade fram som trängt igenom först! Men den fick antaligen hjälp i Fredags när Jennifer råkade slå i just den tanden i sängkanten så det började blöda. Nu väntar vi ivrigt på  dem övriga 3st tänderna som är på  väg! :)

Snart kommer vi ha ett supersött leende på vår dotter! *stolt mamma*

 

Ja, något mer intressant har nog inte hänt idag heller..  men ska berätta om både Bvc och Mvc besöken imorgon och fösöka fota vår lilla prinsessa så ni får lite bilder här på bloggen! :)

Av Jessica - 16 november 2009 20:16

Hejsan


I helgen hände det inte mycket, i Lördags hälsade vi på min mor och åt lite lunch och lekte med Jennifer.

Sedan åkte vi hem till min syster Susanne m fam. och Jennifer lekte en hel del med sina kusiner Alexander och Emilia. Emilia och Jennifer fann varann för första ggn, dem delade leksaker och fnissade en massa ihop.. ska jag vara ärlig gick nog dem alla på högvarv. ;)

Vi stannade på middag innan vi var tvugna att åka hem till våra stackars hundar som fått husarrest.


Söta rara Emilia ville så gärna följa med så hon öppnade garderoben och letade fram två vänsterskor varav den ena var en sko o den andra en stövel som hon satte på  sig! ;)

Hur söt får man vara?! Synd nog hade jag ingen kamera med att fota henne med.. ska tänka på det till nästa ggn! :)


På Söndagen hände det ändå mindre, jag tog det lungt hela dagen.. gjorde nog inte någon nytta alls.. och Johan passade på att hämta in ved och städa ur sin bil medans Jennifer sov middag.

Sedan lagade han en gos middag med Waffles och marinerad fläskfile. *mums*


Ja, något mer intressant hände nog inte.. därav att jag inte bloggat så mycket.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards