Nanooks

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Söndag 24/1

Av Jessica - 26 januari 2010 16:52

Hejsan


Ja, denna dag blev allt annat än som planerat. ;)

Det började med att vi skulle egentligen ha varit på kalas hos mina föräldrar för att fira Juan, min brors plastson. Men då min bror blivit sjuk så ställdes kalaset in.


Och då jag sovit lite dåligt under natten tog jag lite sovmorgon så vi vart lite sena till Christofer och Cissi om vi skulle ha hälsat på runt 11-12, innan kalaset.

Men vi pratade lite med dem och vi kunde komma lite senare, så straxt efter 13 åkte vi hemifrån och stannade till i Arninge då Johan skulle köpa sådana där "vindrute-skydd" åt Christofer, men dem var slut.


Väl hos Christofer träffade jag för första gången hans pappa, och även en väninna åt hans mor.

Så fort vi var framme var jag tvungen att amma Jacob, men dem andra kom upp till vardagsrummet, där jag satt mig, efter en liten stund och vi fikade och åt kladdkaka och hade det trevligt i deras vardagsrum. Sen tog vi oss ner i hans rum istället och pratade en hel del, och Jacob som hade en vakenperiod ammade om varannat, vi vart t.o.m kvar på middag. Ps. den var jättegod! Tusen tack! :)


Närmre 21 så ammade jag Jacob ännu en ggn innan vi åkte och sen så stannade vi till hos mina förälldrar och lämnade av en spånbal innan det bar av hemmåt igen.


På morgonen såg jag hur fint Johan hade klätt upp Jennifer, inför kalaset som aldrig blev av, så jag tog en hel del foton på vår jättesöta Prinsessa..

Här ställde vi upp henne för fotografering, Jennifer höll Johan i fingret och vinkade så sött. ;)

Vår dotter e sååå söt! *stolt mamma*

 
 
Anna

Anna

27 januari 2010 21:38

Såå himla söt!
Kram Anna

http://www.nallebjornis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards