Nanooks

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jessica - 20 januari 2010 12:38

Hej igen


Ja, som ni ser på fotona tränas det en hel del för att lära Jennifer att gå, numer kan hon utan problem gå med bara ett finger att hålla i.

Och idag fick hon pröva att gå med skor på sig. (Tackar syrran för att vi fick "ärva" Emilias skor!) :)


Hon går på så bra vår lilla prinsessa. :)

Av Jessica - 20 januari 2010 11:39

Hejsan


Ja, här händer det inte mycket.. Jennifer har blivit mer sjuk de senaste dagarna och hostar mycket slem och snorar rejält. *suck*

Men inte för att det tagit något på krafterna, för pigg är hon iaf! Hon har liiite feber till o från men hon har inte haft över 38grader sedan i måndags, så fhv håller det på att vända nu. *håller tummarna*


Och för att inte göra situationen bättre är nu Johan sjuk oxå. *suck*

Han har väl inte feber än men i övrigt är nu förkylningen igång ordentligt, men han brukar inte vara sjuk så många dagar så vi håller tummarna att det inte håller i sig så länge den här gången heller..


Jag och Jacob är dem enda som är friska, och vi håller oss på lite avstånd från pappa och storasyster så vi fhv slipper bli smittade.


Igår ringde den Bm som var med på min förlossning, och vi har nu bokat tid för att gå igenom vad som hände under min förlossning. Så nästa Onsdag ska vi till förlossningen och träffa henne och den läkaren som opererade mig.

Ska bli skönt att gå igenom hela förloppet för jag missade en hel del när jag hade som mest ont, och har bara fått veta delar genom Johan som bla. berättade att Jacob mådde dåligt m.m Längtar till att få hela förloppet mera klart så jag kan gå vidare från den upplevelsen.


Till Torbjörn:

Jadu, du kan såklart få vara kattvakt framöver om du vill och har tid. ;)

Jag brukar inte få in särskilt många katter för omplacering (ingen alls än så länge).

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards