Nanooks

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Jessica - 8 januari 2010 15:20

hej


Ja, vad ska man säga.. jag ligger i ett rum o har värkar som verkligen känns!


Jag ovh johan har promenerat genom hela sjukan, och även gått i trappor mest hela dagen, vilket iaf resulterat i ett bättre värkarbete, har nu 3min mellan värkarna som sedan varar i ca 1min. (Och dessa börjar göra riktigt ont nu)


men dem har inte kollat tappen än, hoppas dem gör det snart så vi hamnar på förlossningen.. nu så delar jag rum med ett annat par och det finns inte längre lediga rum för par så Johan kommer inte få stanna inatt om vi inte hamna på förlossningen.


återkommer senare..

Av Jessica - 8 januari 2010 09:07

Godmorgon allesammans!


Här på sjukan har det inte blivit mycket sömn, jag har haft värkar till o från under natten och regelbundna sedan straxt efter 05..


Johan kom hit ung 07:30 och gjorde mig sällskap till frukosten och sen har dem kört en CTG kurva på mig. Värkarna gör ganska ont idag, men nu vill vi iaf ha våran lilla bebis så blir väl till att försöka gå runt så det startar upp ännu mera, även om det gör hemskt ont.


Vi är fortfarande kvar på avd 12, vi håller tummarna för att min livmodertapp snart ska vara borta så jag kan börja öppnas och få åka tillbaka till förlossningen igen. *håller tummarna*


Återkommer här när jag har möjlighet. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards