Nanooks

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Jessica - 2 januari 2010 15:58

Hej


Idag skulle gudmor Therese och min kompis Linda m kille komma över på lunch, men Tess blev tyvärr sjuk igår så allt blev inställt. :(

Men Risto kom förbi en stund på lite fika, till Jennfiers glädje! ;)


Så vart att hon fick sova middag lite senare.. nu passar Johan på att stkotta igen medans hon sover middag.


Vi har städat lite hemma oxå, eller ja, jag har diskat lite. Vilket känns skönt då Johan inte är allt för bra att ta itu med all disk han kan tyvärr skjuta lite på den saken ibland. Men det förstår jag ju oxå, då han inte har någon paus från Jennifer och dem få stunder hon sover eller gör något annat måste ju han hämta ved, mata marsvin, skotta eller passa på att åka o handla.

Jag e sååå glad att jag hittat en så underbar kille som Johan! (Älskar dig massor!) *puss puss*


Nej, nu ska jag börja tina köttfärsen så vi får ngn middag ikväll.. (ska passa på att göra lite lasagne, önskar jag hade ork och kunskapen att göra min brors lasagne istället det är den godaste jag vet! ;) )

Av Jessica - 2 januari 2010 15:58

Hejsan


Inatt vart det sent, Jennifer la sig ovanligt sent och hade svårt att somna men vid 22.00 somnade hon tillslut och sov fram tills 01 då vi började packa allt för att åka hemåt igen.

Det var en trevlig kväll hemma hos Mormor och Morfar som bjöd på mkt god mat och vi pratade mycket med dem och förståss Joacim m familj oxå som var där.


Vid 00 slaget skålade vi alla och stod och titta på alla som smällde fyrverkerier ute. :)

Efter brukar det vanligtvis bli räkor o kräftor, men i år blev det kex och ost istället. Var ju gott det med. :)


Idag vart det sovmorgon, och sedan efter lite trög start bar det av till Jari m familj i Kappellskär.

Vi kom lagom till lunchen som var jättegod! *tackar så mkt!*

Sen vart det att jag stannade inne och pratade med Karin medans Johan först fixade med en snowboard åt sin brorson Linus och sedan tog han en promenad med Linus lillasyster Frida som drog Jennifer på hennes nya pulka.


Men klockan gick och vi åkte hem runt 17, det fick bli McDonalds till middag. Sen hände inte mycket vi tog det lungt hemma och såg på film.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards