Nanooks

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Jessica - 30 april 2009 22:53

Nu har vi hälsat på Farmor o Farfar.. dvs Tarja & Bror.

Även Risto, Carina, Terese och Simon var på plats, för en god grillad middag med efterrätt! :)


Alla var nog tyvärr rätt trötta.. så det blev aldirg att vi gick till någon maj-brasa, lika bra det antaligen.

Men gulliga Jennifer var uppklädd med ny fin klänning och söta byxor med spets på rumpan!

Jennifer och farmor

Här ser ni henne med en stolt Farmor!

Trångt vid nattmålet..

Nu e det dags att natta..

Av Jessica - 30 april 2009 09:47

Hej


Jag har uppdaterat hemsidan lite.. nu finns foton på djuren till salu, dvs som ska omplaceras.


På Lördag kommer även två nya marsvin in för omplacering, Sixten och Blixten, två söta nonself grabbar. Foton och mer info om dem kommer.


Annars händer det inte mycket här, då jag fortfarande e sjuk. Nu är iaf febern borta men den här eländiga ret-hostan gör mig tokig.. :(


Ikväll ska vi på middag hos Tarja och Bror, jag hoppas min hosta är bättre tills dess.. Ha en trevlig Valborgsmässoafton!


Och nej, jag har inte glömt..


GRATTIS JOACIM!!!!

min käre storebror fyller år idag! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards