Nanooks

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Jessica - 25 april 2009 21:30

Hejsan!


Idag vart det lite stressigt på morgonen då vi skaffade barnvakt till jennifer ca 30min innan vi var tvugna att åka hemifrån. Dvs Johan skulle ta en tur med Ninrjariders, och jag ville hänga på!
Snälla Carina tog på sig att vara barnvakt på kort varsel, och sedan bar det av till Väsby där vi samlades allihopa.


Idag var 4:e gången gillt för mig, då jag äntligen lyckats ta mig runt hela Gimo-rundan.

Dvs jag fick uppleva bergodalbanan m.m som jag inte har gjort förut, snälla CL gav mig skjuts så jag fick uppleva rundan på en läcker Ninja ZX10-04.

Johan hade lånat sin brors hoj, en Suzuki DR650, som för den delen e till salu!

Det var kul att åka hoj, vilket var över ett år sedan sist, och för den delen oxå träffa en stor del av gänget. :)

Den enda olyckan var en lätt nerläggning av en ZX10, den tog dock ingen skada inte heller dess förare.


På kvällen så åt vi middag hos Risto m familj, jättegod grillad lax med potatis och morötter till. :)

Sedan vart det massor av foton som togs fram då jag gärna ville se en bild på Risto i samma ålder som Johan... dem e såååå lika till utseendet! ;)


Aja, nu vart det en trevlig dag, Jennifer sitter hos sin far och äter sitt nattmål nu, och jag ska försöka ge Johan lite nack och axel-massage innan vi lägger  oss.. det har varit en fullspäckad dag och jag tror alla ifamiljen e trötta nu.


Natti natti allesammans!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards