Nanooks

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Jessica - 4 april 2009 17:12

Idag for vi iväg till Nellies uppfödare Helena som har Heatwave kennel. Väl där så sken solen och allt tycktes leda mot en härlig dag med värme och glada hundar och en mysig skogspromenad.

Alla valpar med familjer kunde tyvärr inte komma, men dem som dök upp var Caspar med matte, husse och lillmatte, och Nellie med min mor och mig, Troja med uppf Helena och Hector med matte och husse.


Alla hundarna var pigga och glada och fungerade över förväntan ihop, inget tjaffs bara mängder med lek och bus!


Jag fotade hela dagen, tyvärr kommer inte alla bilder ut idag, då jag fotade med egen och min mors kamera. Men se här och njut av alla underbara goldens och vackra natur vi spenderade dagen i..


Busiga hundar

Härlig promenad

Troja

På promenad

Dags för paus

Snygg kille

Nellie

Nellie


Fler foton kommer från denna härliga dag!


Nu bär det av till mina svärföräldrar för lite middag..

Ha en fortsatt trevlig Lördagskväll!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards