Nanooks

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Jessica - 28 april 2009 10:51

Hejsan


Nu har jag varit lite krasslig sedan i Söndags eftermiddag och givetvis så slog allt ut idag. Jag e snuvig, hes och hostig och har lite feber, jätteskoj! :(

Tyvärr verkar Jennifer också har börjat bli sjuk, hon e väldigt snuvig och gnällig men har iaf ingen feber.


Mitt läkarbesök idag och därtill resa till Vällingby är inställt.

Johan är iaf frisk och kry! :)


Igår var vi hos läkaren och Sjukgymnasten i DS, Jennifer har utvecklats bra det enda vi behövde träna på är att hon skulle stödja på sin vänstra fot lite bättre. Hon står inte ordentligt på foten utan mer på tå.. detta gjorde att vi fått några övningar till henne.

Sedan ska vi på återbesök till sjukgymnasten i sommar, då dem inte ville vänta tills hon var ett år ifall foten inte rättades till.

Annars klarade hon sig genom all kontroll utan några problem..


Jennifer e lite gnällig ska nog börja gå o fixa lite mat till henne, jag kommer nog inte blogga särskilt mycket här dem närmsta dagarna..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards