Nanooks

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Jessica - 12 april 2009 19:39

Hej


Idag har vi påtat klarti trädgården.. nu e det bara att köpa en massa jord och hämta lite växter från mina föräldrar så e landet klart!


På eftermiddagen for vi till Vallentuna för att fira Bror, min svärfar, som fyller år imorgon! :)

Gratulerar i förskott!!!

Kvällen blev lite rörig, mentrevlig med hela familjen Granvik.


Fotografi på Jennifer i sin söta klänning hon hade idag kommer, men jag hade glömt min kamera så fotot kommer så fort jag har fått det från Bror och Tarja (lånade deras kamera).


Mot kvällen blev Jennifer rätt grinig, och det visade sig snart att hon blivit småförkyld, natten bestod av att Johan och jag var uppe med Jennifer som var trött, jätte snuvig och grinig.

Nu håller vi tummarna för att hon ska krya på sig snart igen..



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards