Nanooks

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Jessica - 10 april 2009 10:44

Hej!


Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen, men jag har haft fullt  upp här hemma..


Tyvärr fick gårdagen ett mycket sorgligt slut, och trotts att det inte gällde mitt djur så kunde jag inte låta bli att bli ledsen.

Jag vill inte gå in närmre på vad detta gäller, närmsta familjen vet varför.


Idag ska bli en bra dag iaf! Vi ska på påsklunch/middag i Vällingby med min familj, dvs mina föräldrar, Joacim m fam. och mitt syskonbarn Kristofer m flickvän. :)

Det ska bli jättekul att träffa alla igen, tråkigt nog får jag inte träffa Sussie m fam eller Kenneth m fam. mina äldsta syskon. :(


Jag ska givetvis fotografera under dagen, så det kommer ut bilder här sen!

 Nu ska jag mata alla djuren och packa ner allt jag behöver till Jennifer idag.


Ha en mysig Långfredag!! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards