Nanooks

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Jessica - 21 april 2009 21:31

Hejsan


Jag har spenderat dagen med att besöka min läkare, och sedan förståss sköta Jennifer. Vi var en snabbis i Vällingby, men det blev att vi åkte hem ganska snabbt då vi har fullt upp här hemma.


Torsdagen är fullspäckad nu.. ska besöka min mormor och morfar så dem får träffa Jennifer och visa mina kaninungar. Ps. Älskar er båda!!


Sedan ska jag äta lite middag hos mina förälldrar och sedan ska jag träffa Stina, hon ska få könsbestämma mina kaninungar så jag kan sälja dem, är den ena en hona kommer hon flytta till Lena (Base Camp's kaniner).

Pojken, tror iaf det är åtminstonde en hane, kommer bli till salu.


Idag byggde Johan första luckan till burskåpet.. snygg va?!

Första luckan


så här har det sett ut under arbetet med burskåpet..

Han jobbar sent in på kvällarna..

börjar bli riktigt snyggt.. Johan e bäst på att bygga! :)


här har ni några andra foton tagna idag..

gott

Molly kliar sig


Nej, nu ska vi natta Jennifer, skriver mer imorgon..

Natti natti allesammans! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards