Nanooks

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Jessica - 3 april 2009 19:58

Idag har jag återigen varit i Vällingby och jobbat lite, minaplaner för dagen var deta och att handla inför morgondagen, handla grönt åt djuren och att ev klippa och bada ett par marsvin som bor ett stenkast ifrån mina föräldrar..


Tyvärr visade detsig att några inackorderingar hade brottom att lämnas av hos mig och jag fick vända hemåt ett par timmar tidigare än beräknat.


Ca. 19:00 kom en familj som fhv ska köpa ett par omplaceringar ifrån mig, dem ska låna dessa först och främst och se om dem är allergiska. Vi håller tummarna för att så inte är fallet!


Tyvärr verkar det som ena inackorderingen är sjuk, hon och hennes kompis är nu isolderade och under uppsikt från min sida, jag hoppas kunna uppsöka en veterinär i Marhagen innan veckan är över annars blir det nog Roslagstull som gäller, då dessa är dem enda veterinärer jag vet är bra på marsvin.


För tillfället håller jag tummarna för att detta inte är något smittosamt.


Ha nu en fortsatt trevlig fredagskväll!

Här ska vi mysa allesammans i soffan och titta på film..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards