Nanooks

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Jessica - 7 april 2009 19:29

Hej


Nu mot kvällen passade jag på att fota några marsvin, tyvärr vart det lite sent och jag fick inte så bra foton jag önskat då solen gick i moln..

Men här får ni njuta av en fotosession av Wilma och äntligen får ni se ett härligt foto på Maja och pojkarna från Rospiggen bla..


Wilma

iWilma

Wilma

Wilma

Vilken sötnos hon är, eller hur? 

Maja

Nykomlingen här, hon är bara för söt och underbart snäll och go!

Rospiggens pojkar

Dessa sötnosar är till salu.. kostar 200kr ihop!
(600kr inkl 100x50cm burpaket.)

Hermelin

Så här söta och stora har hermelinerna blivit nu.. intresserad av en kanin nu till våren? Kontakta mig,  dem är båda till salu!


Nu ska jag sköta mina småttingar här inne.. ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Jessica - 7 april 2009 11:04

Idag är det mycket som ska fixas.. men jag hann få lite liv i kameran nu i morse så här får ni njuta av en rörlig bebis..


Jennifer flyttar sin runt, runt och lite överallt när man lägger henne på golvet.. .här ser ni henne när hon flyttat sig 90grader och är på väg ur sin lekställning.. men det händerna inte når kan fötterna leka med istället! ;)

Rörlig bebis


Fotade vår busiga kisse oxå.. men hon sprang runt i sin klätterställning så nästan alla bilder blev suddiga utom denna;

Zingo

Det fanns dock fler som passade på  att utnyttja klätterställningen..

Trött Sallie

En trötthund passade på  att försöka vila sig.. men detta satte Zingo stopp för rätt snabbt. ;)


Nje, nu tänker jag äta lite lunch och sedan ta itu med vårat hus.

Ha en fortsatt härlig vår-dag! :)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards