Nanooks

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Jessica - 13 april 2009 19:56

Hejsan


Idag vart det lite finlir i trädgården och sedan bar det av till Bromma där min bror Kenneth bor.


Han fyller år imorgon, men vi firade idag. Det var första gången sedan Jennifer föttssom vi kunde vara med familjen och träffa Susanne m fam och ha med Jennifer då vi har varit oroliga för RS-viruset.


Nu var ju Jennifer redan snuvig, men det verkar inte ha förvärrats. Och Jennifer och Emilia verkade uppskatta att ses igen. :)


Emilia var däremot mer försigtagen än jennifer så hon snappade åt sig några av Jennifers alla leksaker som jag hade tagit med. ;)


Väl hemma märkte jag att jag missat att köpa grönt till  djuren, så det vara bara att hoppa in i bilen och åka iväg. Väl hemma så passade jag på att stryka alla kläder som samlats på hög.. alltså att diska tar verkligen emot.. men att stryka.. finns det något tråkigare?!

Finns det någon som tycker det är kul att stryka kläder där ute, och om det gör det hur får du det till något kul??!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards