Nanooks

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Jessica - 5 april 2009 15:34

Jag skulle ju lägga ut foton här.. men tji fick jag!


Kameran dog, och jag har inga laddade batterier! Så foton på Jennifer badande fås vid nästa bad-tillfälle..


Däremot så hann jag fota mina hundar, då jag nu på eftermiddagen har badat, fönat och friserat dem lite.

Tassar och nos som är i stort behov av rakning får däremot vänta, då det skäret har slutat fungera, måste köpa ett nytt..


Eller hur vart dem fina?!


Sallie

Stella

Stella vägrade tyvärr stå upp.. hennes ben var som gjorda av gummi. *suck*


Ja, som sagt var detta var dem enda foton jag hann ta innan batterierna tog slut..


Gulliga nykomlingen Maja får visas här under veckan som kommer istället..

hon stormtrivshär iaf, hon har sin nya bästis Myran vid sin sida och dem två ligger och myser i husen och delar grönsaker med varann.. dem e så söta ihop! :)

Av Jessica - 5 april 2009 10:47

Hej


Idag blir det en lugn dag, ska handla lite grönsaker åt mina marsvin och se till att alla djuren har det dem behöver, sedan ska jag bada Jennifer.


Foto på Maja och Jennifers bad kommer senare idag..


Annars händer det inte så mkt, det regnar ute så min planerade promenad uteblir ev.. om det inte blir bättre väder på eftermiddagen.


Återkommer senare..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards