Nanooks

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jessica - 23 april 2009 10:19

God förmiddag!


Jag tog lite foton igår kväll när jag tog en promenad med hundarna, men hade inte tid att blogga efter, så ni får se fotona idag..

Ute på promenad

Så här ser mina promenader ut numer.. barnvagn, två hundar och en kisse.

Busiga hundar

Min "lilla"- promenad går över en åker, där älskar hundarna att springa efter pinnar och få "pudel-fnatt"!

Kissen tycker däremot det är lite läskigt när hundarna blir som tokiga och håller sig i diket.. om något extra läskigt sker kastar hon sig upp i närmsta träd.. (det är allt från att en hund skäller på avstånd till att min mobil ringer.)  ;)

Hur gullig får man vara?

Här är min söta tjej.. hur gullig får man vara?

Än så länge är hon inte så intresserad av vad som händer runtomkring, men hon är mer o mer vaken under promenaderna och vill ha sin beskärda del av uppmärksamhet. :)


På kvällen fick jag presenter från Jaris barn, här är kattens present som vart mycket uppskattad!

Kissen älskade sitt garnnystan och lekte under spjälsängen, under soffan och sprang runt som en tok med sin nya leksak!

Ps. Den söta snögubbe-kycklingen kom tyvärr inte med på  bild, men den var jättefin. Tack Frida! *Kramar*


I eftermiddag ska jag hälsa på min mormor och morfar, sedan ska jag hem och ta emot en gullig kanin, som ska inackorderas..

Johan e borta hela kvällen och meckar med sin hoj i Uppsala, så ikväll blir det en lugn hemmakväll med enbart Jennifer och djuren. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards