Nanooks

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Graviditets test

Av Jessica - 28 maj 2009 14:32

Hej


Det vart en tidig morgon då jag valde att göra ett grav.test hemma innan jag skulle till öppet hus på MVC.

Grav.testet hemma var digitalt och skulle visa "Gravid" eller "Ej Gravid" digitalt i displayen efter ca 3min..

Kan lungt påstå att det var en lång väntan och att jag, även om jag känner mig gravid, väntade mig ett "Ej Gravid".. men nejdå, det stod "Gravid"!!! :)


Jag blev överlycklig medans Johan tog det hela med ro. ;)


På MVC gjordes ett till grav.test detta visade dock Neg. Men troligen är jag så tidigt i graviditeten så alla test inte visar positivt, men säga vad man vill jag ÄR iaf GRAVID! :D

 Jag kommer göra om grav.testet nästa vecka, och sedan skriva in mig på MVC.


Igår kväll åkte vi till Apoteket och köpte "åksjuke"- band. som du har runt handleden ungefär som med ett svettband, men dessa band har en kula på insidan som ska trycka på en punkt som gör att man mår bättre, och fhv inte alls blir illamående. Vi håller tummarna för att dessa åksjuke-band ska fungera den här graviditeten då jag med förra mådde riktigt pyton i v 6-15.


 Idag händer det inte mycket då det regnar på till o från ute, men nu försöker jag få det städat här inne, jag har tom organiserat i frysen! (Gör man något sådant då har man verkligen inget bättre för sig!) ;)

Annars ska det rensas, plockas undan, torkas av/damma, och dammsugas.


Jag ska blogga lite mer ikväll eller till helgen, då jag i kameran har gått om bilder på Jennifer, en del borde va bra... men nu åter till städningen, måste ju passa på medans Jennifer sover! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards