Nanooks

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Jessica - 4 maj 2009 15:23

Hej igen!


Nu har båda teddysarna och båda hermelinerna flyttat.. känns lite tråkigt främst med kaninerna då dem har bott här i 9v nu..


Jag har skrivit ut en hel del stamtavlor idag, och likaså fixat lite med några foton här kan ni se dem fina avtrycken Jennifer fick göra igår oxå!


Avtryck av Jennifers fot och hand och ett foto..

Så små små avtryck har hon gjort, men det är något fint att ha, fotot passade bäst även om det inte var nytaget.. (men det går ju att byta ut oxå) ;)


Fixat lite smått o gott...

Här ser ni lite av vad jag har fixat med, den större svarta ramen köpte jag på stan i Lördags, ångrar att jag inte köpte fler och även några lite större..

Den lilla ramen har jag själv målat, men tyvärr är den lite liten för min smak, måste nog helt enkelt skaffa lite fler ramar så väggarna inte blir så tomma.


Och jag älskar ju att fota Jennifer!


Finns det något bättre motiv??!

Av Jessica - 4 maj 2009 12:32

Hej


Idag vaknade jag till spöregn.. *suck*


I övrigt så har Linda m syster varit här och hämtat två småpojkar ur H-kullen. Dem har äntligen fått komma till sitt nya hem! :)


Jag har även fått en eller båda (?!) hermelin pojkarna tingade!!

Fhv ska dem flytta i eftermiddag!


I övrigt ska jag försöka kurera mig lite till så jag blir helt frisk!

I helgen ska jag ju vara ute på utställning hela Söndag, så tills dess måste jag ha blivit  frisk.


Nu ska jag stryka lite kläder och få lite nytta gjort här hemma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards