Nanooks

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Jessica - 29 maj 2009 20:47

Hejsan!


Idag vart det att gå upp tidigt och fara till Vällingby, det var Björnbodahallens dag idag så det vart att min mor och jag gick genom butiken och provsmakade än det ena och än det andra. Och givetvis passa vi på att handla alla varor med nedsatt pris m.m det vart en nästan överfylld gemensam varukorg till oss! :)


Sedan klippte jag gräsmattan med både gräsklippare och kant-trimmer, och fixade lite med ett av landen.


Johan dök upp senare mot kvällen och vi åt grillad korv med bröd, innan vi for vidare hemåt. Vi ska ju tillbaka till Vällingby på Söndag igen.

Då ska vi träffas och spelakubb och grilla hamburgare och bara ha det mysigt med familjen!

Dem jag vet kommer är Joacim m fam, jag m fam, Kenneth och Torbjörn, fhv dyker även Sussie m barn upp. :)


På kvällen gjorde Jennifer sin nya färdighet mycket intensivt på skötbordet, dvcs att smaka på sina fötter. ;)

Gott med stortå!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards