Nanooks

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Jessica - 17 maj 2009 20:30

Hej


Idag började med att alla 17st marsvin kom ut på trädgården och jag fick besök av grannen med barnbarn.. sedan tog jag itu med en hel del ogräs..

 17st marsvin ute på grönbete

grönbete

Fnatte

Efter någon timmas arbete tog vi en paus och fikade..

Lagom till fikat vaknade Jennfier och visade sig vara en solstråle!


Busig liten tjej

busig liten tjej

i pappas knä..

Sedan fortsatte dagen med att Johan byggde på vedbon, och att jag började städa ur ett föråd och flytta alla saker i gäststugan dit då gäststugan ska bli kontor och ska därmed tömmas. (Detta tog resten av eftermiddagen)


Johan byggde ihop en hängmatta vi fann i ett förråd när vi flyttade in för 2år sedan, men som vi aldrig kikat närmre på om den var hel eller inte.. som synes var den hel och då skulle den såklart provliggas efter denna dag med hårt slit! :)

ligger och njuter..

Sallie pälsbollen..

Sallie är som synes i behov av lite renovering hon oxå.. ;)


Nu sitter vi här inne slut båda två, Jennifer sover, Johan glor på Moto GP på dumburken och jag bloggar..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards