Nanooks

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Jessica - 21 maj 2009 22:41

Hej


Idag vart en jobbig dag.. då Johan körde omkull med sin hoj och bröt flertalet revben och lyckades punktera en lunga.


Han mår under omständigheterna bra och kommer troligen få komma hem imorgon. Men hans vackra mc jag visade för bara några dar sedan är det bara skrot kvar av.. :(


I övrigt var jag på utställning i Farsta när jag fick veta detta, men jag stannade kvar en timma och hann därmed ställa ut Diwa och Nellie..

Diwa vann över Nellie (?!) och sedan kom hon 3:a i gruppen... Var ett gott nog resultat en dag som denna.


All tack från mig går till min far som hämtade upp min mor, hundar och packning i Karolinska Sjkh. och till Bror och Tarja som höll mig sällskap och sedan tog med sig Jennifer hem. Likaså till Tompa, Mamre och CL som såg till att jag fick i mig middag. Cl & Mamre ska ha extra eloge då dem hjälpte oss få hem hojen!


Nu  e Jonnifer grinig efter en rörig dag och jag har hemsk huvudvärk så nu ska vi försöka natta bägge två!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards