Nanooks

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Jessica - 26 maj 2009 10:37

Hejsan!


Igår flyttade Hortensia och Flickan till ett nytt hem, lycka till med dem! :)


Jag tog även tag i saken och ringde en gynekolog för att disskutera en ev graviditet..
Nu på Torsdag ska jag till Mvc på deras öppet hus och testa om jag e gravid, och om det fortfarande visar Neg, så tar vi det därifrån. Jag testade mig i Söndags men inte var jag gravid enl det testet.

Annars har jag lite för många symptom som tyder på graviditet för att dem ska gå att bortse ifrån, som tex. viktuppgång, trötthet, avsaknad av mens ca 2,5mån, Illamående som kommer o går.. ja, allt som tyder på graviditet.

Gynekologen jag pratade med trodde jag var gravid men att mitt Hcg värde var för lågt för att visa positivt än så länge. Jag tänker iaf hålla tummarna för att det hon sa stämde!


För att byta ämne igen, så passade jag på att bada 4st marsvin igår, dem två som skulle avlivats i Fredags och Sixten och Blixten. Blixten och Johannes har nu börjat bli behandlade mot nossvamp resp munsvamp.


I eftermiddag ska Jennifer till Bvc, återkommer med vikt och längd är senare.. ;)


Nu ska jag göra lite nytta, ha en fortsatt härligt solig Tisdag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards