Nanooks

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Jessica - 8 maj 2009 22:27

Hej


Idag var jag i Vällingby och badade och fönade mina föräldrars Goldens, dem ska båda ställas ut imorgon i Farsta!

Dem vart jättefina efter lite pälsvård, nu hade jag gjort grovgörat tidigare i veckan när jag var där och klippte båda hundarna.


Vill ni se en vacker hundras så ställs det ut flertalet Golden Retrievers imorgon i Farsta, vid Farsta Gård! :)


I övrigt var jag in på både IKEA och Coop där jag inhandlade både en rese-barnstol för att slippa släpa våran stora i trä.. och en resesäng, den måste vi ju ha snart när vi ska resa till Gotland för inte tänker vi släpa med stora spjälsängen!


Väl hemma så vart alla djuren omhändertagna, stolen monterades ihop, bilen tvättades och tämdes, allt från ombytes kläder, skötväska, vagn m.m packades inför morgondagen som kommer sluta hos min syster Susanne då hennes son Alexander fyller 3år imorgon!


Johan kommer åka sin snygga fixade honda imrogon med Ninjariders så honom ser jag först hos Sussie. Jag ska försöka få några foton tagna under dagen så ni har något kul att se här på bloggen sen! ;)


Ha en trevlig Lördag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards