Nanooks

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Jessica - 7 maj 2009 18:04

Hejsan


Nu på eftermiddagen har jag slipat på nya burskåpet, nu e det bara två burar till som ska slipas sedan är det dags för lite grundfärg.

Har ni någon åsikt om vilken färg skåpet ska ha när det är klart?

Vi vill att skåpet ska vara ljust, men i vilken färg?


Jag skulle bli jätteglad över att höra era åsikter så ta er i kragen och kom med förslag!


I övrigt vart alla burar städade, likaså två som stått tomma men ostädade ett bra tag.. tänk vad bra jag är på att skjuta på saker som är tråkiga..


Sedan rensade jag upp lite utanför rummet, så allt skräp i form av löv och gamalt spån och hö är bortsopat.. Johan och jag har diskuterat om det inte vore en bra ide att "göra marken plan".. utanför rummet så man inte halkar den när det regnar eller det är is på vintern. Men vi får se när vi har råd.

 Tänk vad mycket man vill fixa och förbättra vad gäller arbetsförhållanden för mig eller burar och miljön för djuren.. inte undra på att alla pengar som kommer in här på inackorderingen och omplaceringen försvinner så fort.. och då är det inte medräknat all kostnad som spån, hö, grönsaker och ev veterinärkostnader.


Aja, nu är det städat och snyggt vid och i rummet! :)


Nu har Johan dukat in middagen bestående av en wok med köttfärs!

Blir första gången vi äter det..


Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Av Jessica - 7 maj 2009 11:45

Hej


Idag kommer jag börja skriva ut härom min traumatiska förlossning och tiden efter på Danderyds Sjukhus.. detta mest för min egen del, då jag än idag mår dåligt över det som hände. Men oxå för er som kanske upplevt något liknande.


Allt kommer skrivas ut på bloggen under Augusti-Oktober månad  2008.


Kommentera gärna, och ställ gärna frågor...


Foton på Jennifers första veckor kommer även läggas ut.

Ett sammandrag kommer läggas ut på min hemsida när jag är redo för det. Denna kommer var mer lättläst och mer sammahållen än det jag skriver ut här.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards