Nanooks

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Jessica - 12 maj 2009 16:15

Hejsan


Idag for jag till Vällingby, där träffade jag Sussie m dotter Emilia.


Jag fick pröva att vara barnvakt åt Emilia en timma medans Sussie handlade en present till helgen. Det gick rätt så bra! Först åt Jennifer medans mormor busade med Emilia sedan åt Emilia medans Jennífer låg och grät sig till sömns..


sedan lagom tills att båda tjejerna vägrade sova lunch utan skrek i körså kom Sussie tillbax!


Men det var kul, och jag tror jag vill pröva det igen :)


På eftermiddagen hade jag tid hos Tandis.. som tyvärr kostar mycket pengar. Jag gillar verkligen inte att gå till Tandis, det är lika tråkigt nu som när jag var liten.


Lagom tills att det var  dags att åka hem kom Joacim och lena förbi.. dem ska in på sjukhuset nu då Joacim ska få en njure av Lena då hans lagt av..

*Lycka till nu båda två!*

Jag tar hand om deras marsvin under tiden, såklart! ;)


Jag tror Jennifer har missuppfattat hur man leker med en lekställning/babygym...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards