Nanooks

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Jessica - 22 maj 2009 19:55

Hej


Johan e hemma nu! :D

 Han mår ganska bra, och kommer tom kunna jobba på Måndag, men förståss lite mer anpassade uppgifter. Dem har idag åter igen röntgat lungan för att vara säkra på att hålet inte har blivit större, men det såg bra ut.


Christopher och Cissi har varit här och hälsat på, jag fick då lite barnvakt till Jennifer medans jag lagade Mousakka tills imorgon. Tusen tack Cissi!


I övrigt mådde jag, lagom till Mousakka nr 2, bra illa. Det vart att vädra hela huset och ta en paus så jag kunde  bli klar.

Nu börjar jag må lite bättre men detta är inget jag sörjer.


För alla er som inte redan vet, så hoppas vi på att jag ska vara gravid, om inte annat att bli  det inom kort.

Chockade? Nja, det är lämpligast för oss att få ett barn till nu istället för om ett par år som det först var tänkt, för 2barn var vi på det klara med att vi skulle ha.


Nu mådde jag fruktansvärt illa igår när vi var in på Pizzerian och åt middag, och nu ikväll igen det stämmer precis in på min förra graviditet då jag först blev illamående på just en Pizzeria och att jag mådde alltid värst på kvällen och inte morgonen till en början. Aja, vi kommer inte kolla fören i Juni, så håll tummarna för oss att det är en liten bebis på G redan! ;)


Nu ska vi äta lite middag, ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Av Jessica - 22 maj 2009 18:07

Hejsan


Här kommer några foton på när Jennifer fick äta lite citron, till Christophers glädje fick han se några "suuuuura miner"..


Gott med citron

Surt värre!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards