Nanooks

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Jessica - 2 maj 2009 17:05

Hejsan


Idag har jag tagit mig med buss o tunnelbana till City och träffat min kompis Anna!! :)

Vi har inte setts sedan dopet och nu var det extra speciellt då hon har en liten groda på g.

Vi besökte några butiker och fikade på cafe rosen. Det var riktigt trevligt och vi hade tur med vädret och Jennifer sov mestadels.

Däremot måste jag säga att jag verkligen saknade bilen till o från, det e inte lätt att få plats någonstans med en barnvagn varken på tunnelbana eller buss. :/


Johan körde mc under dagen, han for dock tidigare än jag, och var hemma redan vid 14:00! *förvånad*

Men desto bättr, det hann bli riktigt städat hemma under tiden jag gjorde stan osäker. Tusen tack älskling!


Och såklart, ska jag nämna att Sixten och Blixten kom idag. Dem ska omplaceras, två riktigt trevliga och keliga grabbar som gärna hänger över burkanten i väntan på något gott, och detta bara på några timmar!

Foton på dem kommer!


Ha nu en fortsatt trevlig och varm Lördagskväll!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards