Nanooks

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Jessica - 13 mars 2009 19:41

Kollat in lite på Tjuvtittat.se. fann denna ;


Dem två vänstra annonserna har samms tel.nr:

Den högra uppkom straxt efter att de andra hade satts upp.


*****

Nu till annat, vart inget åka till Vallentuna idag. Uppkom en massa annat och min svärfar hade andra ärenden för sig. Johan köpte lite grönt på vägen hem åt djuren iaf. :)


Vi har just ätit en mkt god middag med Waffles, rostbiff (mkt mör och god) med lite kantarellsås.. *mums*

Nu är det dags att kolla in tv.n med Lets Dance och lite gott att snaska på. :)


Jo, kan berätta det oxå, att inatt var vår kisse ute på äventyr.. Lilla Zingo smet troligen ut inatt runt 23:00 i samband med att våra hundar rastades och kom in först på morgonen vid 05:00 när Johan var upp  och rastade hundarna igen! Hon ska då bli utekatt tillslut men jag hade tänkt vänta tills det är mer barmark och lite varmare ute. Men Zingo hade tydligen andra planer, hon mådde iaf bra och kom iaf hem självmant.  Fast nu får vi ha lite extra koll i samband med att ytterdörren öppnas.

Av Jessica - 13 mars 2009 11:03

Hej, god middag!


Här är det vacker sol och gnistrande vit snö.. och kallt inomhus.. *brr*

Vi har 17,6 c innomhus för tillfället. Dags att elda.. men måste ta mig i kragen och släpa skottkärran upp för vår backe på baksidan genom en massa snö för att hämta veden först. *suck*


Jag ska försöka komma iväg till Vallentuna oxå, måste köpa grönt till djuren och så har jag ett ärende att sköta på macken där min svärfar jobbar. Men det blir inte att jag åker före 13:00 tror jag.. måste ge Jennifer lunch, och gärna äta något själv oxå. Någon som har tips på en snabb, nyttig och energirik lunch?! 


Gråssan Agnes och Nutella

 Den här bilden är gammal,men kan berätta vilka marsvinen är. Den grå teddyn var min mors kelgris Gråssan, hon somnade in för ca 2mån sedan. Lilltjejen i mitten är Agnes supertrevlig tös som jag tyvärr sålde. Den vita dalmatiner damen är Agnes mamma och hon var mycket älskad! Hon toxade tyvärr med nästa kull..man ska verkligen inte använda favoriter bland tjejerna i avel. Men härlig bild att se på när det är kallt och ruggigt..


Fler foton på Jennifer m.m kommer.. tyvärr får jag inte igång kameran ska köpa nya batterier i Vallentuna! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards