Nanooks

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Jessica - 10 mars 2009 11:31

Hejsan


Idag skulle jag förbi Vällingby då jag hade tid till en läkare på Jacobsberg, så jag snabbfotade Sodas ungar för att min mor skulle få se dem:

Liten hona

liten hane

Eller hur är dem bedårande!
Stina gissade att hanen var en Blå Ryss tecknad rexhermelin, och syrran kanske var en brun Ryss tecknad rexhermelin. Oki, båda är Rexhermelin eftersom både mamma och pappa är det.. men det är kul  att skriva. :P

Hanen kommer bli till salu, han är den mörkast teckande av dem, honan kommer troligen bli till salu. Båda förälldrarna har stamtavla och är renrasiga. Pappan kommer från Basecamps kaninavel, dvs Stinas syster. :)

Ps. Gratulerar till din son!


Idag fick jag tid för att bearbeta mina problem på jacobsberg, mycket att bearbeta när hon i stort sett ansåg att jag led av ångest i vissa sociala situationer, vi får väl se om jag klarar alla situationer bättre om ett halvår. ;) Ps. mer info om "mina problem" kommer..


Det snöade "lite" idag så väl hemma, den resan tog säkert 40min längre än vanligt, så hade tur nog Johan skottat uppfarten så jag kunde ta mig upp för vår backe. (Jag hade knappt lyckats ta mig ner på morgonen pga säkert 20cm snö med glansis under).


Nej nu måste jag sköta lill-tjejen. Ha det bra allesammans!


Missade nästan! här är ett foto på mina förälldrars goldens: Nellie som olovligt smitit upp i soffan och Diwa som alltid bär något..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards