Nanooks

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Jessica - 12 mars 2009 23:42

Hejsan


Idag fick jag ett ryck, vårat sovrum såg ut som en katastrof med kläder och en barnsäng m.m nu har vi äntligen fått ut barnsängen, jättesöt korg med vacker spets som gått i arv i generationer i min familj, men vilken Jennifer sovit i ca 2 nätter?!

Nej, den ska vi ställa undan, likaså rensa igenom alla kläder Johan aldrig tycks få in i sin garderob... undrar om det är en "kill-grej" att aldrig orka vika ihop sina kläder och lägga in i garderoben. Fast det finns ju mer saker som att tvätta eller stryka kläder som tycks ingå i den protesten. Någon som känner igen sig?

Nu har jag iaf bytt påslakan, rensat kläder, dammsugit, dammat m.m nu. Det ser så chokerande rent och städat ut mot vad det har gjort de senaste 6 månaderna. *nöjd*


Försökte fota Sodas ungar igår, men det gick inte så bra då dem är vita och blixten lös upp för mycket. Ska försöka ta bättre bilder i helgen. Dem tittar nu båda två och har mycket "studs" i benen. :)


När jag ändå hade kameran med mig in i marsvinsrummet så  passade jag på att fota mina gullegrisar också, här är dem bästa fotona..


Myran

Flickan

Molly


Igår kväll lagade jag potatisgratäng..var flera år sedan jag gjorde det sist. Vart inte så lyckat som jag önskat, ska nog följa pappas recept nästa gång. Men det gick att äta iaf, Johan stekte lite finsk korv till.. vart gott! :)


Nej, slutskrivet om nonsens.. dags att sussa. Natti natti!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards