Nanooks

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jessica - 18 mars 2009 18:51

Jag har nu fotatoch kollat vikt och kön på alla ungarna.. här kommer dem;

Nanook's H... , hane, vikt 95gram

Black/creme roan, hane

Nanook's H... , hane, vikt 92gram

Creme/black, hane

Nanook's H... , hane, vikt 72gram

Chocolate/golden, hane

Nanook's H... , hona , vikt 73gram

Golden/black/white, hona


Så här har ni alla sötnosarna. Har ni några ideer vad gäller namn på H, så är alla tips välkomna!


Nu ska jag sluta sitta vid datorn och engagera mig i min familj, ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Av Jessica - 18 mars 2009 16:12

Hejsan


Nu medans jag skriver så tvättar Grace av sina nyfödda små sötnosar. Hann precis se dem två sista ungarna födas, så häftigt att vara med vid födseln!! Fyra supersöta och färggranna ungar har det kommit, kön och vikt återkommer jag med.
Men här har ni några foton från födseln;

Nyfödda

Såååå söta!!! :)


Sista kullen på ett tag, så ska passa på att verkligen njuta av dessa gullegrisar. Två är tingade, vilka återstår att se..


Nej, hur kul det än är att gosa med kaninungar och se dessa sötnosar så kräver Jennifer lite uppmärksamhet just nu.. återkommer lite senare med kön och ev bättre foton på dem små. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards