Nanooks

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Jessica - 21 mars 2009 23:05

Nu är vi äntligen hemma, vi har varit och firat Johans bror som fyller år idag! Gratulerar!!


Det vart en trevlig kväll, med god middag och fika.
En rolig händelse var att Carina, tappade en tårtbitrakt ner i Karins glas, detta utan att spilla någonstans!! Vi skrattade gott allihopa.. (bildbevis kommer).
Annars höll Jennifer låda och var ovanligt social, detsamma gäller nog hennes mor oxå.. jag trivdes ovanligt bra, trots att vi var många där.


Imorgon kommer Jari med familj och hälsar på, ev kommer Farmor och Farfar oxå. Då ska vi visa alla sötnosar till bebisar här från Jennifer, kattunge, kanin och marsvinsungar. :)


Nu har Johan däckat och jag måste upp tidigt imorgon och städa, handla och baka tills gästerna kommer!


Jo, föresten kära Fnatte och Piff kommer tillbaka imorgon, det kommer bilder och mer info under veckan. Dem söker nu ett nytt hem tillsammans, Fnatte är ca 1år och Piff 2-3år(?!) har jag för mig. Båda är tama och söta.


Nej, nu e det dags att natta.. sov så gott!

Av Jessica - 21 mars 2009 12:37

Hej igen..


Nu har jag städat hos djuren, börjar få slut på spån och hö.. tur att jag har beställt hem en massa spån, hö, vetekli m.m. får hoppas det kommer snart bara.


 Fotade såklart dem små busarna men tyvärr var dem så rörliga(busiga) att bilderna mest blev suddiga men två blev rätt bra;

 Så ulliga och söta.. och busiga! ;)


Jag passade på att ta en promenad utan Jennifer, då hon sov, med hundarna.. fast vi fick oväntat sällskap av en kisse. :)


Väl hemma så passade jag på att fota mina promenadkompisar;

Stella

Sallie

Zingo


Nu e det dags för lunch..

Av Jessica - 21 mars 2009 10:27

Godmorgon!


Här har vi haft en ovanligt lugn natt, Jennifer sov hela 8h i sträck! :)


Jag har tagit så många foton på Jennifer dem senaste dagarna så här får ni njuta av dem bästa:

Jennifer lipar

Hon kan konsten att lipa!

Jag undrar vad det var dem såg...


Nu ska vi göra lite nytta, ska städa marsvinsburar och fixa lite utomhus, återkommer senare borde fhv fått några bra foton på Sodas kaninungar då..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards