Nanooks

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Jessica - 19 mars 2009 21:45

Hej


Idag bar det av till Vällingby, hjälpte mina föräldrar med lite jobb, några varav jag sköt under tiden jag jobbade hos dem. Var kul att jobba lite igen, det är ju  det här jag ska satsa helhjärtat på om ca 9månader.


Alla marsvinsungarna ser ut att må bra, dock känns dem mindre av dem lite tunna.. men det hoppas jag rättar till sig då  mamman är väldigt dann och sköter ungarna noga. :)


Idag var första gången det känns som Jennifer kankse kommer bli förskyld. Hon har mått bra och har varit pigg men tyvärr mycket snuvig.. jag hoppas vi kan få förkylningen under kontroll så hon inte blir sjukare än lite snuva.

Några bilder från dagen har jag tyvärr inte, men det kommer väl under dagarna framöver. :)


Föresten träffade jag min äldsta bror idag, K, som kom förbi på fika hos föräldrarna !! Så kul att se honom igen, vi ses så sällan. :) 


Nej, nu e det dags att försöka sussa. (Försöka, beror på hur länge Jennifer tänker sova), God natt allesammans!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards