Nanooks

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Jessica - 27 mars 2009 11:07

Ja, god morgon vet jag inte om det är..  men god frukost var det iaf!

Morgonmål

Bröd med ost och riven morot på, och såklart god choklad med vispad grädde och riven choklad på. *mums*

Enkelt men lite lyxigt.. :)

Jennifer åt det vanliga, men hon såg ut att njuta hon oxå..

Frukost


I övrigt har morgonen bestått av gräl i telefon, har just bytt bank, men pengar som fanns på tidigare banken har inte förts över till nya bankkontot och mamma-penningen har uteblivit denna månad.. så för tillfället har jag ca 200kr att leva på hela månaden ??!!! Lite lite när det behövs blöjor, NAN och våtservetter till Jennifer och mat till oss vuxna och alla djuren oxå.


Sedan har jag hört av mig till en veterinär då jag måste vaccinera Sallie och Zingo, men då Zingo även behöver behandling av sina öron så ligger sammalagda kostnaden på ca 2000kr, detta utan behandlig av Zingos öron, enbart undersökning... dyyyyrt! För att inte tala om en viss ekonomisk kris pga ovanstående händelser..


Tyvärr Susanne har jag inte råd att köpa present åt Emilia just nu, men det löser vi till sommaren när vi har mer pengar att röra oss med.

Ska bli såååå kul att träffa Susanne och hennes gullungar Alexander(3år) som inte minns mig!*snyft*, och sötnosen Emilia (1år) som nu är en stoooor flicka! *Stora kramar till er alla!!!*


Och stooora gratulationer till Emilia!!!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards