Nanooks

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Jessica - 29 mars 2009 21:01

Här är några foton tagna på Jennifer idag oxå..


JenniferJennifer

Jennifer


Vilken söt bebis vi har.. eller hur?!

Av Jessica - 29 mars 2009 20:40

Hej igen..


Idag upptäckte vi något som kunnat gå riktigt dåligt..*ryser*

Bilden här nedan visar ett föremål som helt enkelt smält och "brunnit".. vad är detta för något som "brunnit" ??!


Vad är detta?!

Den som gissar rätt får en burk full med kladdkaksmuffins vid tillfälle, dvs när jag träffar personen i fråga.


Vi har annars just kommit hem från Tarja och Bror, dvs Farmor och Farfar.

Bror går i pension i månadsskiftet och har fått en pensions-present av mig och Johan, en fin plunta med gravering inkl innehåll och 4 söta snappsglas till, allt i Rostfritt stål.


Johan och jag lagade middag hos dem, det blev Mousakka, och sedan gick jag och Tarja på promenad med hundarna. :)


Nej, nu e dags att hejja på Sverige i Wipe Out!!!!

Det måste vara vår tur att vinna nu tycker jag..

Av Jessica - 29 mars 2009 14:04

Goddag!  :)


Här kommer lite bilder från gårdagskvällen med god middag tillagad av två kockar..

Kockarna

Nu ska vi se om jag får det här rätt. ;)

Det blev biffullader med bacon, en variant med vitlök och en annan med blåmöggelost. Till detta hade vi en jättegod sallad med hemlagad "marinad", och förståss pommes med morötter och Sellerirötter(?!)... Jättegott vart det iaf!

Johan lagade sedan efterrätt.. banan med mint och krokant choklad som smälts i ugnen.. nu gillar jag varken mint eller varm banan, så detta var inget för mig, men dem andra verkade gilla efterrätten iaf! :)

Johan

Cissi tog mestadels hand om Jennifer, då hon älskar småbarn.. jag fotade även henne på kvällen men fick lova (tyvärr...) att inte lägga ut någon bild på henne här på bloggen.. men den du Cissi nästa gång får du välja ett foto vare sig du vill eller inte! :p


Här är ett till foto från kvällen..

Christopher gillade marsvinsungarna, fick t.o.m veta at han haft ett marsvin när han var yngre. Bra val av djur! *tummen upp* :)

Christopher med Grace's ungar


Nej nu får det vara nog om gårdagen..

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards