Nanooks

Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Kall vinterdag..

Av Jessica - 13 mars 2009 11:03

Hej, god middag!


Här är det vacker sol och gnistrande vit snö.. och kallt inomhus.. *brr*

Vi har 17,6 c innomhus för tillfället. Dags att elda.. men måste ta mig i kragen och släpa skottkärran upp för vår backe på baksidan genom en massa snö för att hämta veden först. *suck*


Jag ska försöka komma iväg till Vallentuna oxå, måste köpa grönt till djuren och så har jag ett ärende att sköta på macken där min svärfar jobbar. Men det blir inte att jag åker före 13:00 tror jag.. måste ge Jennifer lunch, och gärna äta något själv oxå. Någon som har tips på en snabb, nyttig och energirik lunch?! 


Gråssan Agnes och Nutella

 Den här bilden är gammal,men kan berätta vilka marsvinen är. Den grå teddyn var min mors kelgris Gråssan, hon somnade in för ca 2mån sedan. Lilltjejen i mitten är Agnes supertrevlig tös som jag tyvärr sålde. Den vita dalmatiner damen är Agnes mamma och hon var mycket älskad! Hon toxade tyvärr med nästa kull..man ska verkligen inte använda favoriter bland tjejerna i avel. Men härlig bild att se på när det är kallt och ruggigt..


Fler foton på Jennifer m.m kommer.. tyvärr får jag inte igång kameran ska köpa nya batterier i Vallentuna! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards