Nanooks

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Mycket sd..

Av Jessica - 25 december 2009 18:42

Hej igen..


Ja, som rubriken säger är det mycket sd som verkligen gjort ont idag. Lillebror har oxå hittat nya ställen att sparka på som gör att jag tappar andan totalt. Tänk att vara sååå liten och ändå sååå stark! *pust*


Johan har städat och varit sååå duktig idag. Jag har rensat yttligare mängder av papper som Johan get mig i soffan. Det är inget som är kul, men skönt när det är gjort. :)


Jag har även suttit i soffan och borstat Sallie en del, nu även klippt henne lite. Men inte noga och hon skulle verkligen behöva ett bad och sedan fönas torr och renklippas. Men det är långt utanför min kapacitet just nu.. hon har iaf mindre päls att försöka hålla torr ute i blötsnön.


Nu ska jag bara sitta här i soffan och slappa resten av kvällen. Då mina sd har gjort ovanligt ont idag så har Johan skött Jennifer själv. Jag klarar till o från knappt av att gå in i köket ens. :(

Men Lillebror får allt ta och stanna där inne i minst en vecka till!!! *håller tummarna*


Hoppas ni får en fortsatt trevlig juldag! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 januari 2018 16:00

Jacob, Jennifer och Wilma leker i backen.   Hej   Den här helgen har jag och barnen bara varit hemma och tagit det lungt, mycket för att jag är rätt sliten efter veckan som varit men likaså för att Jennifer behöver bearbeta det som hänt s...

Av Jessica - 15 januari 2018 13:07


Min fina Aston <3  Igår var en ganska intensiv och otursdrabbad dag för oss, dagen började med att jag hade kramper i magen och övervägde att åka in till akuten. Min Endometrios bråkade och jag låg dubbelvikt i ett par timmar, men tur nog hjä...

Av Jessica - 11 januari 2018 11:57


  Igår testade jag och Jennifer ett nytt recept på muffins, med Nutella i.Muffinsen var jättegoda men Nutellan kommer vi skippa nästa gång, här kommer receptet. ;)   Muffins   Ingredienser   4 Ägg 4 dl Socker 100 gr Smält smör ...

Av Jessica - 10 januari 2018 18:45

Wilma 8 veckor   Hejsan därute, ni som fortfarande kollar in här på bloggen ibland.   Livet har lunkat på här hemma hela hösten och vintern, med stora framsteg, men likaså många motgångar, vi försöker tänka utanför lådan för att hitta lösn...

Av Jessica - 7 september 2017 18:58

Cadance   Nu går dagarna i vardagslunk, barn till skolan och mannen på jobbet, möten och det vanliga stöket med djur och hushåll.   Jennifer går i skolan och det går klart över förväntan måste jag säga, hennes assistent är jättebra och be...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards