Nanooks

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Jessica - 16 december 2009 13:29

Till minne av underbara, kärvänliga och populära

MOLLY

2003-2009

 

 

 

Denna underbara tjej har varit aktiv inom många områden.

Hon har bla. varit med i en intervju på Bollibompa i samband med Julkalendern 2007.

Hon har även varit med på Husdjursmässan i klapphörnan hos Marsvinshjälpen, där hennes outsinliga energi att få bli klappad kommit väl till pass.

Hon har varit sällskap åt allt från små busiga nyfödda bebisar, till min mors gammeltant.

Hon har även lånats ut inom familjen för test av allergi m.m

Hon är den envisaste damen som prövat att äta allt från grönsaker, plast till Omplaceringspapper...

Hon är den enda som smitit ur stora burskåpet när lusten fallit på, för att undersöka den stora vida därlden utanför.

 

Denna dam kommer Alltid finnas i mitt hjärta,

jag kommer Aldrig glömma henne!

Av Jessica - 16 december 2009 11:25

Hej


Tidigt i morse fick jag det efterlängtade sms:et att Annas vatten gått!
Men hon hade tid in vid 10.45 om inte värkarna startade.. och det brukar dem ju ofta göra efter att vattnet gått.. och sant som det är sagt hon åkte in efter 08.20 med täta värkar.

Tänk vad kul!!! Snart har Anna sin lilla bebis, och inte behövde hon någon igångsättning.. Jag längtar nu bara efter det trötta samtalet att allt har gått bra och att både Anna och Grodan mår bra. Och förståss.. vad Grodan var för något! ;)


Lillebror kände hur uppspelt jag blev sådär mitt på morgonkvisten för det tog låååång tid innan jag fick somna om. Nu är han fortfarande ganska buffig men lite lugnare iaf. :)


Jennifer har lärt sig något nytt oxå!

I förmiddags när jag ringde min far så fick hon prata med honom i telefon.. vilket oftast betyder at hon vill Ha telefon och pilla på men inte riktigt förstår vart ljuden kommer ifrån.. men idag lutade hon örat mot telefon och riktigt lyssnade på sin Morfar och sedan titta hon på telefon och åter luta den mot örat.. såååå sött!!! Morfar vart nog glad att han var den första hon riktigt lyssnade på.  ;)


Nej, nu e det dags för lite lunch.

Jag kommer INTE berätta här vad Anna fått, det vill hon nog göra själv! Så håll koll på hennes blogg dem närmsta dagarna..

nallebjornis.bloggagratis.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards