Nanooks

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jessica - 11 december 2009 21:03

Hej


Ja, idag har det varit ganska lungt i magen.

Vi fick åka hem, jag är givetvis sjukskriven tom förlossningen (oavsett när den nu sker), då jag fortfarande har mycket sd och kan föda när som helst.

Vi fick med oss lite tabletter hem ifall att jag skulle få regelbundna sd/värkar så vi hinner in till förlossningen. Men fhv ska dem hjälpa till att lugna ner det hela och så länge jag har oregelbundna sd så behöver jag inte åka in, men måste givetvis ta det väääääldigt lugnt.


Och jag märker en oerhörd skillnad bara på denna veckan, jag får sd bara jag går till muggen så jag kommer garanterat hålla mig i soffan eller sängen för jag vill inte starta upp något.


Inatt är vår dotter hos Mormor och Morfar, men dem kommer med henne imorgon kväll/eftermiddag. Då hämtar dem även lite hö till dem marsvin dem har hos sig, och tar även med sig 2st marsvin härifrån hem som behöver lite extra uppsikt.


Bortsett från detta med förlossning m.m så har jag äntligen fått se dem presenter jag beställt till Jennifer och Annas lilla Groda i julklapp. Och irriterande nog har dem skickat en sak som jag inte ens beställt och inte den saken som jag allra helst ville ha! *morr*

Så fhv får vi tag på företaget imorgon så dem kan skicka Grodans present.. den jag fick istället är ju långt ifrån vad jag ville ha.

Det visade sig oxå att Jennifers ena present inte var lika "utvecklande" som jag trott. Men den duger iaf. Så av 4st saker är en helt fel, en lite sämre än jag trott och två helt perfekta.

Ja, man lär sig väl så länge man lever.. men jag har ju inte direkt ngr alternativ till julhandel via nätet då jag inte kan gå o julshoppa direkt.


Nej, nu ska jag försöka konsentrera mig på filmen "Tuxedo".. återkommer här om ngt händer.


(För att vara lite tydligare, vi vet inte om jag kommer föda imorgon, om en vecka eller en månad, men min fl kan starta precis när som helst, så håll tummarna för oss att han stannar så länge som möjligt i magen) *håller tummarna*

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards