Nanooks

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Jessica - 21 oktober 2009 19:42

Hej igen..


Härär några fler foton på Jennifer

  

Hon sover så sött så.. med baken tydligt högre än vad huvudet är. ;)

  

Här är hon heeelt nyvaken. Och helt bedårande söt! *stolt mamma*


Här är ett foto på hur tapeten i vårat sovrum ser ut.. bilder på övriga rummet kommer senare.

  

Den är svart, vit, silver och liiiiite röd.

Av Jessica - 21 oktober 2009 19:17

hej


Här händer det inte så mycket från min sida sett..

Har fortfarande en del blödningar så ska kontakta min BM imorgon (har mailat henne idag), det känns inte rätt att blöda utan egentlig anledning. Oavsett om mitt barn mår bra..

I övrigt har jag fortfarande problem att andas, med min hosta så blir det inte mycket sömn heller.. Inatt sov jag ca 4h, sedan låg jag och halvsov med en irriterande hosta som inte gick att stoppa.

Eftersom jag hostar dygnet runt numer.. så har mina stämband lagt av, dvs mestadels får jag inte fram något ljud alls och som mest kan jag "viska" och detta mycket hest. Johan tycker nog det är ovanligt tyst här hemma. ;)

Roligast var det nog ändå när jag skulle be Johan om hjälp och det kom en massa konstiga ljud men inte det jag ville ha sagt.. han bara skrattade liksom jag och jag fick skriva vad jag ville på datorn så han förstod. :)


Det jobbigaste är nog när jag ser Jennifer göra något dumt och Johan inte ser vad som är på väg att ske.. och jag ska till att säga till henne innan jag kommer på mig med att inte kunna säga något alls.. och börjar tex slå näven i väggen eller i bordet så både Johan och Jennifer hajar till.. det tog ett tag men nu vet iaf Johan att gör jag det ska han reagera ganska snabbt. :) 


Jag har kravlat mig ut till marsvinen och känt på Fläckis, men ärligt talat känns det som om hon kastat kullen. Hon ska paras igen, men ska höra med Stina Thörn om hon har någon hane som mina tjejer kan få träffa.

Sedan ska jag låna ut två marsvin oxå, till Johans bror m fam. Har funderat en del på vilka av djuren som passar bäst, och det blir nog Soda och Molly. Molly är ju väldigt tam och go, och Soda är hur snäll som helst väl i famnen men kankse inte så värst modig i buren.


Johan ville länge och väl tapetsera klart i sovrummet, så han gjorde det inatt när Jennifer sov. Idag har han satt upp lite lister och grundmålat listerna till fönstren. Du har varit jätteduktig älskling! Förutom detta har han tagit hand om Jennifer och lagat mat m.m


Nej, nu  vill jag ta det lungt en liten stund och sedan lägga mig tidigt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Har du som läser bloggen barn?
 Ja
 Nej

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Nanooks Gästbok

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards